Кэт стала инженером, старая подпись не имеет смысла.
Суть флэшмоба - вы отмечаетесь в комментах, а я даю вам 7 ассоциаций с вами) У себя в дневнике вы пишете, как эти вещи к вам относятся или как они с вами связаны. фром светко:
фингерборд увлечение ранней молодости, как то отошел
последняя парта 2го ряда често говоря хз, не понял что она имела в виду
веснушки да я такой)
красноярск неделя ватокатание, потом домой и еще неделя каникул
пицца была самой лучшей в сети пиццерий ***** pizza
Кэт стала инженером, старая подпись не имеет смысла.
Гамбит, он же Реми Лебо, он же мистер очаровашка! Я очень долгое время думал, что он поджигает предметы, или что то типа того, а он всего то преобразует потенциальную энергию в кинетическую)))))
Кэт стала инженером, старая подпись не имеет смысла.
В хильме Форсаж 3 токийский дрифт во время того как главный герой учится дрифтовать, на пирсе сидит рыбак и говорит что его бабушка и то лучше дрифтует! Так вот, роль этого рыбака играл не кто иной как японский Drift King, Keiichi Tsuchiya)))))))
Кэт стала инженером, старая подпись не имеет смысла.
Charging is a special full-round action that allows you to move up to twice your speed and attack during the action. However, it carries tight restrictions on how you can move. (1)
1) Movement During a Charge
You must move before your attack, not after. You must move at least 10 feet (2 squares) and may move up to double your speed directly toward the designated opponent.
You must have a clear path toward the opponent, and nothing can hinder your movement (such as difficult terrain or obstacles). Here’s what it means to have a clear path. First, you must move to the closest space from which you can attack the opponent. (If this space is occupied or otherwise blocked, you can’t charge.) (2) Second, if any line from your starting space to the ending space passes through a square that blocks movement, slows movement, or contains a creature (even an ally), you can’t charge. (Helpless creatures don’t stop a charge.)
If you don’t have line of sight to the opponent at the start of your turn, you can’t charge that opponent. (3)
You can’t take a 5-foot step in the same round as a charge.
If you are able to take only a standard action or a move action on your turn, you can still charge, but you are only allowed to move up to your speed (instead of up to double your speed). You can’t use this option unless you are restricted to taking only a standard action or move action on your turn. (4)
2) Attacking on a Charge
After moving, you may make a single melee attack. You get a +2 bonus on the attack roll and take a -2 penalty to your AC until the start of your next turn. (5)
A charging character gets a +2 bonus on the Strength check made to bull rush an opponent.
Even if you have extra attacks, such as from having a high enough base attack bonus or from using multiple weapons, you only get to make one attack during a charge. (6)
3) Lances and Charge Attacks
A lance deals double damage if employed by a mounted character in a charge.
4) Weapons Readied against a Charge
Spears, tridents, and certain other piercing weapons deal double damage when readied (set) and used against a charging character.
Кэт стала инженером, старая подпись не имеет смысла.
Купили недавно самовращающуюся фритюрницу, отец выдал: Классная вещь, будешь жить в Мск купи себе такую же, пришел домой с девушкой, положил нарезаную картошку внутрь, поставил таймер, пошел с девушкой учить уроки, через пол часа вернулся в кухню, забрал картошку и подал девушке ужин в постель)